10 december, 2012

Dregglisar

Mina dregglisar är inte som andras!;)
De här har skydd emellan tygerna så de tar läääänge innan det kommer blöt igenom till barnets övriga kläder.
De är oxå helt vändbara så man får 2 in 1 - du kan välja två enfärgade tyger/två mönstrade tyger eller ett mönstrat + ett enfärgat, helt som du tror att det passar er bäst för å matcha barnets garderob!
Nu har jag ändrat så de har två lägen på tryckknapparna oxå - allt för en längre livstid på dregglisen!
Här är såna jag tidigare sytt upp:



Jag har alltså två trikåtyger när jag syr dregglisen - inte värmande fleece - så det är ingen halsduk! Men jag tycker att det har varit för varmt med fleecefodrade som jag köpt i butik! Dessa kan man ha som halsskydd på sommaren för de har en vindstoppande funktion som kommer på köpet ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar